Трговската марка – правни аспекти | Правдико

Правдико

   

Трговската марка – правни аспекти

© Copyright 2020 pravdiko.mk Сите права се задржани. Не е дозволено преземање на оваа содржина или на делови од неа без претходна согласност од редакцијата на ПРАВДИКО.

10637861_889720094390864_867600706_n-200x300Главната функција на трговските марки е да им овозможи на потрошувачите да го идентификуваат производот (без оглед дали се работи за стока или услуга) на одредено претпријатие, за да го разликуваат од другите идентични или слични производи на конкурентите. Потрошувачите што се задоволни од дадениот производ најверојатно повторно ќе го купат или употребат производот во иднина. За ова, тие треба да можат лесно да ги разликуваат идентичните или сличните производи.

Автор: м-р Марјан Габеров

Прочитај ја целата статија ТУКА

Препорачуваме

Партнери на Правдико